torsdag 25 november 2010

Lantiskänsla

Slapp i säng först halv 2 igår kväll och skulle vara i skolan kl. 8 idag så har jag varit helt megatrött! Fem timmars sömn är inget för mej, är helt fruktansvärt trött och först vid halva dagen börjar jag vakna till. Egentligen har jag bara två "vakenhetstillstånd", vaken eller inte vaken (=sover). Har inget däremellan, alla som känner mej vet att jag somnar på några sekunder, bokstavligen! Så därför passar inte korta nätter mej heller... 
Men som sagt, där mitt i dagen kunde man säga att jag var vaken. Passligt till att när jag skulle på lunch med vännen M här i Hesa. Efteråt var det biodax, Harry Potter såklart! Vi var i stora salen i Tennispalatset och shit! alltså! Fick känslan att jag är värsta lantis! Helt megastor!!! Satt första tio minuterna och förundrade mej över hur stort det var! Int har vi na tokodee tii opp int! ;) nästan 700 pers ryms in i den salen...ni får skratta, men idag hade jag faktist lite lantiskänsla...men hur som helst, bion va super! Kan ju inte vänta på andra delen. För en gångs skull gick inte handlingen fram i farten 100 sidor på tio minuter. De borde ha gjort flera av filmerna i två delar...Men gissa vem som skall på bio i sommar?

Inga kommentarer: