onsdag 15 december 2010

Day 21 - Another moment

Bloggade inget igår eftersom jag inte orkade lägga på datorn mera kl. 11, så ni får uppdatering idag istället.
Konserten gick bra, är riktig nöjd, trots några missar, men musik är levande och allt kan hända. Dessutom gick det nog bra och jag hade bra feelis efteråt! Känner mej nog bara glad!
Vill därför också dela med mej av några bilder från konserten. Det är verkligen en speciell känsla att stå och spela för publik, att förmedla musiken och ett budskap genom toner. Bilderna har min vän K tagit, har själv suttit och skrattat och bilderna, för på hälften är jag mer eller mindre suddig, eftersom jag defenitivt inte står stilla när jag spelar, och på många har jag helt sjuka ansiktsuttryck! Det finns helt enkelt inget blåsinstrument som man ser klok ut när man spelar, oboe är tror jag dessutom värst ;) Men tänker visa er endast bilder jag ser närmast normal ut på...



2 kommentarer:

Anna sa...

Älskar din tunika! Kram

Lillannillan sa...

Tack! Måst ju no påstå att ja älskar den å ;) kram