fredag 17 december 2010

Day 22 - Something that makes you feel better

Kommer att tänka på en gång när jag var stressad, supertrött och kanske inte på världens bästa humör, och kom och satt mej i kafeterian i skolan med några vänner, och småklagade över att inget funkar idag, trött osv.osv då plötsligt säger en vän världens finaste komplimang (på finska...) "Nillan, vetdu att den där fägen på din tröja passar dej helt perfekt, du e vacker i den", och det kändes som om jag bara smalt bort. Vet ni den känslan? Allt annat bara rinner av en, och man kan inte bli annat än glad och tacksam över den personen. Dessutom fortsatte den välla komplimanger över mej, så jag och de andra började bara skratta och sa att jag rodnar och blir smickrad så nu räcker det med komplimanger... Det var en stund jag kommer ihåg länge.
Sådant blir jag helt enkelt på bra humör av, överraskande komplimanger och vänlighet, och speciellt goda vänner!

Inga kommentarer: