tisdag 7 december 2010

Ingen nedräkning här inte...

Hej på er alla kära läsare!
Har haft "långledig" helg, med en dag extra ledigt tack vare självständighetsdagen. Skönt med helg Hemma och med Älsklingen. Har hunnit göra en massa, bland annat pepparkaksbakning och julklappsshopping. Men nu är jag tillbaka både i Helsingfors, till vardagen och till bloggen. Skall återuppta utmaningen även senare idag...
Hela nio skoldagar kvar (idag är medräknat), och varav en inte kan kallas skoldag eftersom jag troligtvis inte kommer att gå till skolan då om jag inte måste, sitter säkert på tåget Hem istället...
Har just haft ett föredrag om barockoboen och oboens historia, så nu har jag en sak mindre på listan som skall göras innan jullovet *tjohej!* Ännu skall ett par arbeten göras och ett par konserter spelas på, sedan borde allt vara i sin ordning för denna termin. Förstås har jag ju några lektioner kvar också, men de räknar ju knappast... Jo-nej, ingen nedräkning här inte (=sarkasm) ;)
Hur har er helg varit?

2 kommentarer:

Anonym sa...

den va underbar med dej<3

mammacarina sa...

o vann e peparkakona??? hitta int na burk ;/