torsdag 9 december 2010

Lillajulfest

Sitter i skolan och väntar på att klockan skall bli så mycket att det är dags att ge sej av på Lillajulfest! Skall bli superskoj! Är så i behov att göra något annat än öva å tänka på skolan hela tiden nu. Gårdagen blev alldeles för tung för mej (12,5 timmar i skolan). Har för övrigt också de två senaste dagarna pendlat mellan frustration, panik, mindre nervösa sammanbrott, försök att ta sej i kragen, stress, lugna ner sej och så vidare. Försöker få kontrollen tillbaka på det stycket jag skall spela på tisdag (alla välkonma och lyssna!). Tappade fokusen helt på den, men idag kan jag nog säga att jag börjar återfå den. Har så mycket som snurrar i huvudet nu, så behöver verkligen nollställa hjärnan ikväll med ett glas vin och trevlig sällskap med mina vänner från skolan. 

Tog redan tidigare idag och lugnade hjärnan lite med att gå till stan och shoppa en tunika åt mej, nåt måste man ju unna sej för skatteåterbäringen. Skulle ha hittat hur mycket som helst vid kappahl, men skonade plånboken och köpte bara ett av de underbara plaggen. Bild visar jag när jag har ;) Kan säga att den är röd och härlig! 
Men nu skall jag gå och göra mej i ordning för lillajulsfest! Ha en skön kväll allesammans!

Inga kommentarer: