torsdag 8 april 2010

Brev

Wippiii, min dag förgylldes ikväll av ett stort kuvert som låg innanför dörren under all reklam. Brevet var ett brev som jag antar att de flesta känner till den här tiden på året, nämnligen från skatteverket. Och till skillnad från ifjol kommer min plånbok bli en aning tjockare i december, hurraa!!!

Annars har dagen varit en normal torsdag, lite förskräckt blev jag när jag bläddrade i kalendern och upptäckte att snart har jag ju en hel hög med tenter, borde börja läsa ordentligt NU!!!

Nästa vecka skall vi ha party tillsammans med Sibelius Akademin, och temat är sagofigurer. Jag vet inte alls vad jag skall vara, har ju inte direkt så mycket maskeradklädesmaterial här i H-fors. Tips tas emot med glädje!

Tittade lite på bilder och började verkligen längta till sommaren. Tur nog är det snart sommarlov! Men jag blev inspirerad att lacka tånaglarna, det påminner lite om sommaren, så det skall jag sysselsätta mej med nu. Hej så länge!


Inga kommentarer: