söndag 18 april 2010

söndag i skolans tecken...

Idag har varit en mycket vacker och solig dag här nere i Helsingfors i alla fall, hörde att det snöat uppe i Österbotten, men molnen här nere har nog bara varit vanliga vita moln. Har dock inte njutit av vädret mera än lite på balkongen, har tillbringat så gott som hela dagen i skolans tecken. Har en tent imorgon som jag övat till, har en konsert på kommande och en del annat. Försökte till och med på att göra musikhistorie uppgifterna via internät, och fick gjort en del, men när jag skulle skicka in dem så hade jag visst loggats ut automatiskt och all text jag skrivit försvann!!! Dumma moodle!!! Så bitter och sur som jag blev så gör jag det istället en annan dag via word och kopiera-klistra in metoden... Skall försöka orka med några hemuppgifter ännu idag, som är i pappersform så risken att texten försvinner sådär bara är ju noll...

Hoppas ni alla haft en skön helg!

Inga kommentarer: