måndag 26 april 2010

Tuff dag

Dagen har varit påfrastande, vilket har resulterat i huvudvärk som nu blir värre för varje minut...
Har både haft en tent och en konsert idag. Tenten gick ok, svårt att säga, men hoppas på bra iaf.
Konserten gick mycket bra! Är väl den jag stressat mest för..spelade först så det var skönt att få inleda hela konserten och sedan bara sitta och lugna ner sej med vacker musik som andra spelade. Fick riktigt bra kritik även, så det är skönt!
Men som jag redan konstaterat många gånger tidigare, så när jag stressar/spänner mej för något så får jag huvudvärk när spänningen släpper. Är väl min kropps sätt att slappna av ordentligt... Synd bara att den inte "kunde vänta" till imorgon, har fortfarande en tent imorgon att läsa till plus ett slutarbeta att göra klar...men det får vänta till imorgon, stiger upp tidigt så hinner jag då...

Nu blir det nog burana och en mjuk säng som gäller...
Återkommer imorgon med intressantare inlägg..

NatiNati!!!

Inga kommentarer: