måndag 19 april 2010

Glad idag!

Wippii!!! Solffan (tonträffning) avklarad!!! Hade sångtenten idag, och principen va den att ju flera stycken du hade övat, desto högre vitsord blev det. Så jag stapplade upp till en fyra i sångprovet, men pga förra veckans tent där inte ena uppgiften allt gick bra (fruktansvärt dåligt egentligen, med facit i hand) så trillade slutvitsordet ändå ner ett steg. Men det gör ingenting, för nu är det Över!!! No more solffa!!!
Lite extra glad blev jag när läraren sade att han tycker jag skall fortsätta ta sånglektioner och satsa på det också eftersom han tyckte jag har en utveklingsbarröst och bra potential till det. Så nu skall jag igen försöka ta mej tiden att sjunga mera.

Har varit superglad hela resten av dagen, blev dessutom tvungen att skämma bort mej med glass ikväll *mums* Kikade in på bilder jag tog för inte allt för länge sedan, och vill nu dela med mej lite av dem. Det var en dag då jag lekte med kameran ;) Tyckte att känslan i bilderna passar bra in på hur jag varit idag...



Hoppas ni också haft en trevlig dag!

Inga kommentarer: