torsdag 22 april 2010

Pladder..

Gokväll igen!

Blev nästan förskräckt när jag upptäckte att jag varit nästan 12 timmar i skolan idag! Och av det har jag tillbringat under en halv timme utanför skolbyggnaden, när jag gick till C-market och köpte mellanmål. What a day! Men egentligen har den inte varit så tung, utan snarare riktigt givande. (om man nu kan uttrycka det så)

Hade oboedidaktik ikväll, och jag och en annan oboist spelade åt varandra, lyssnade, gav feedback och "lärde". Riktigt kul! Speciellt att få kommentarer från en ganska jämnårig flicka och inte bara av min femtioåriga manliga lärare (vilken skillnad egentligen *fniss*) Dessutom är det skoj att diskutera gemensamma problem, tekniker, "nya" upptäckter eller annars bara något inom oboistvärlden som "vanliga-dödliga" inte förstår sig på. Borde göra det oftare, synd att vi började med det så här sent, när sommarlovet snart är här. Men passande nu inför måndagens konsert...

När jag kom från skolan ikväll var jag hungrig, men i skåpet fanns inget som lockade, så gissa vad jag gjorde..jo jag bakade scones *fniss*
Nu har jag ett enormt diskberg som väntar på mej och en väska att packa, åker hem till Österbotten imorgon :) Diskbergt lockar inte precis, men Hem nog. Snart är det förresten sommarlov, har jag nämnt det ;) 8 skoldagar kvar!!!

Uch vilket pladder på bloggen idag, förlåt mej! Skall försöka skärpa mej, men ibland pladdrar man bara på (som nu tillexempel) men nu tänker jag avrunda kvällen och se om jag orkar ta mej an diskberget, eller packandet....men hur som helst, slut pladdrat...

NatiNati!

Inga kommentarer: