söndag 25 april 2010

kort paus från skolarbetet...

Till skillnad från gårdagen så skiner solen och det är superfint vårväder, men skolarbetet har dessvärre inte precis minskat. Håller som bäst på med slutarbetet i musikanlalys (okej håller inte på med det nu, eftersom jag Nu sitter och bloggar, men egentligen håller jag på med det..). Har blivit överraskad själv att det går rätt bra, har kanske inte varit den mest aktiva på lektionerna och hängt med i analyssvängarna helt och hållet, men nu när jag håller på med kursens slutarbete så går det bra, och NU börjar jag lära mej vad allt kursen har gått ut på.. Passar ju bra när provet är på tisdag *hehe*

Skall dock inte hela dagen sitta inne och mögla med skolarbeten, nejdå! När vädret nu en gång tillåter det så skall jag och älsklingen nog gå ut en sväng :) skall ta kameran med för eventuella vackra vårbilder. Fick jättemycket foto-inspiration igår kväll när vi var ute och körde en bit. Nu vill jag fota allt och alla! *fniss* Men jag lovar dock inga bilder ännu...

Nu skall jag återgå till den klassiska musikens värld...

Hej så länge!

Inga kommentarer: