tisdag 13 april 2010

vårstress

Det har varit lite lugnare nu på bloggen, har jättemycket i skolan nu och superlånga dagar! Idag slutade jag skolan först 21.00 (började 8.45), och många dagar de närmaste två veckorna kommer se ganska liknande ut, nåja inte riktigt så långa, men nära.. På torsda har jag två tenter, en på dagen och en på kvällen, huh! Nästa vecka är det en tent, två arbeten och en mängd hemuppgifter, veckan efter är det igen två tenter och en konsert (och det på bara måndag och tisdag) ocn nu känns det som om jag glömt något, men det lär väl märkas när jag kikar i kalendern. Det är väl detta man kallar vårstress...Njaaa, värre kunde det ju vara. Tur nog så har jag sommarlov om 14 eller 15 skoldagar!!! (obs inte dagar utan skoldagar) *tjohej!*
Tills dess får ni stå ut med om bloggandet inte blir så regelbundet, men skall försöka hinna med i svängarna själv och inte blogga allt för tråkiga bloggar...

..vilket detta inlägg blev, men imorgon tar jag nya tag! Nu sängen! Gonatt!

Inga kommentarer: