tisdag 20 april 2010

Rastlös - i ryggen!

Go'kväll kära läsare!

Kan man vara ratslös i ryggen?!? Jodå de kan man! De har i alla fall jag varit idag.
Började redan i morse med att jag var helt otroligt rastlös i ryggen, eller en bättre förklaring kanske är att det pittrade i hela ryggen, speciellt längs med ryggraden, precis som det pittrar i benen när man inte fått röra på sej på länge. Nåja, klarade oboelektionen någorlunda, men bör påpeka att snickrandet av rör (=ord för munstycken till oboe) inte alls gick... Efter lunchen så smög sej rastlösheten upp till övre delen av ryggen och skulderbladen, inte bra när man skall sitta stilla och koncentrera sej i en och en halv timme (gick bra första 45 minuterna).
När lektionen sedan var slut kände jag på mej att mitt övande idag inte kommer att gå bra, jag hade rätt! Försökte nog med många metoder men det bara inte gick... Tänkte en tur att jag borde gå på en dunder-springtur för att få bort all rastlöshet, men har inte haft tid för det. Tror jag lägger mej på min spikmatta istället..hjälper inte det går jag helt enkelt och lägger mej och hoppas att det har gått över imorgon...

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer: