lördag 17 april 2010

ta mej i kragen? - jo det lyckades ju...

Det gick visst inte så bra för mej att "skärpa till mej", men har helt enkelt inte haft tid att blogga, knappt tid att kolla mejlen.. men förhoppningsvis så har jag lite mera tid nästa vecka.

Hade städdag igår, men blev tvungen att dammsuga först idag eftersom tidsoptimisten var i farten igår igen. Så nu kan jag smått påstå att lägenheten är beboelig igen, såg katasrofalt ut! Vill inte ens avslöja hur det har sett ut...skall försöka hinna med att torka damm och tvätta golven ännu innan jag åker hem till Österbotten på sommarlov. Fönstren har sett hemska ut sedan jag flyttade hit, men har ännu inte fått gjort något åt dem heller, kanske jag kunde ta itu med dem också innan sommaren om jag bara hinner...

Syster F är på besök hos mej den här helgen, skoj! Skall snart baka en kladdkaka till kvällen *mums*. Det är helg och då får man skämma bort sej med något gott ;)

Ha en trevlig fortsättning på helgen!

Inga kommentarer: