fredag 9 april 2010

skoltjabbel...

Fredag, det betyder att det i princip redan är helg, även om jag själv ännu kommer att ha en rätt så lång skoldag framför mej (slutar först kl. 18). Har som bäst rast, eller nuförtiden har jag väl inga raster utan snarare pauser, så jag har en paus mellan övandet och musikanalys lektionen. Borde börja med slutarbetet i den kursen, kanske jag skulle gå en sväng till biblioteket för att söka fram noter till det stycket jag skall analysera som slutarbete..nåja får fundera på det på lektionen så har jag nåt att göra i åtminstone 5 minuter ;) Inte tror ni väl att jag tycker det är tråkiga lektioner? Nejdå, de sku Kunna vara riktigt intressanta om inte vår lärare skuuullleee vaaraa sååå lååångsaaam. Man somnar ju nästan redan av det... Jaja, slut me skol-tjabblet..

Den här helgen är jag militäränka för en helg, Älsklingen skall på repövningar.. Men jag tänker istället hoppa på tåget till Åbo och hälsa på bästa vännen A! Skall bli superkul!

Oj va klockan rusar iväg, måste ju på lektion...Hejsvej!

Inga kommentarer: