torsdag 1 april 2010

Spelkväll

Idag får jag äntligen påsklov! Tåget åker om ca. en timme och en kvart, och då är jag ju närmare Hem för varje meter ;)

Igårkväll hade vi från skolan spelkväll, så vi spelade sällskapsspel kvällen lång! Och det blev lite längre än jag tänkt, men får bara skylla mej själv när jag var trött i morse och hade massor att göra (diska, packa, städa lite, vattna blommor, duscha etc.) Men gårkvällen var superkul! Jag vann överlägset i monopol, ruinerade de två andra *hehe* (men förlorade dock i två andra spel...) Säger man inte att tur i spel-otur i kärlek? så jag har väl kärleken på min sida ennu om jag förlorade 2 och vann 1? Nä, skämt å sido (-sa frukthandlarn..Fölåt, men var tvungen:) ) Rolig kväll var det i alla fall!




Trevlig fortsättning på dagen!

Inga kommentarer: