måndag 4 oktober 2010

Biljetter bokade!

I fredags gjorde jag er lite nyfikna, och nu skall jag avslöja för er vad jag då hade i sikte.
Nämnligen...i januari, åker jag till... *trumvirvel* Grekland!
Jep, Grekland blir det, tyvärr dock inte med Älsklingen utan med nästan trettio andra från skolan!
Biljetterna är bokade och betalda, och nu i min ägo, så nu är det bara att invänta januari...
Jag skall delta i ett kammarmusikläger med temat modern musik, och det skall bli superkul! Och det bästa av allt är att skolan står för stor del av kostnaderna, och man kan ansöka (vilket jag skall göra) om ett stipendium för utlandsstudier, på 200€ så där var då flygbiljetterna betalda! Kan det bli bättre?
Jag kollade in hemsidorna för platsen där vi skall bo, och det verkar jättefint och trevligt!

Inga kommentarer: