tisdag 19 oktober 2010

vill int, vill int, vill int...

...bli sjuk igen! Har hela dagen haft jättesjuk hals och mot kvällen började även näsan rinna... NEJ!!! Ja vill int bli sjuk igen! Har allt fö mycket jag ska ta itu med nu så det passar defenitivt inte med förkylning!Så nu säger jag er bara att är ni sjuk stanna hemma och bli frisk förrän ni går ut bland folk till jobbet eller skolan, igår var en skolkompis i skolan fastän hon var sjuk och idag hade jag och en annan som spelar i samma grupp sjuk hals! Arrgh! Jag vill inte!

Hade tänkt ge er lite bilder på vad jag sysslat med under höstlovet, men det får vänta till en annan dag. Har ingen ork att fixa till det sista eller överhuvudtaget ta fram kameran mera idag. Huvudet är nog fyllt av inspiration men kroppen säger nu att det ända den vill ha är något varmt och gått att dricka och sedan en varm säng!

Inga kommentarer: