fredag 22 oktober 2010

Fredag

Hoppade på tåget hem igen denna helg. Älsklingen har fortfarande höstlov, men jobbar imorgon igen så han kunde inte komma ner till mej, så istället beslöt vi att han sponsrade och jag kommer hem igen :) Passar bra för min del, får ju se Älsklingen lite mera då. Så nu sitter jag i soffan hemma och funderar vad Älsklingen pysslar med på övre våningen, han är så hemlighetsfull min Älskling ;)

Imorgon har jag ingen aning om vad jag skall hitta på än så länge, skall ju vara ensam igen hela halva dagen då min Älskling jobbar så flitigt. Kan ju sova länge på morgonen iaf.. Men skall väl nog hitta på något. Om inte så kan ni ju alltid ringa mej så hittar vi på något tillsammans *haha*

ps. Oj vad det snöar där ute :) fortsätter det såhär har vi ett tjockt fint snötäcke på marken imorgon...

Inga kommentarer: