onsdag 27 oktober 2010

Kände mej söt

Har varit lockig i håret dag, dessutom var jag på klänningshumör så jag lade på mej en klänning och kände mej riktigt söt idag ;) Otroligt hur kläder påverkar humöret så mycket, eller det är väl humöret som väljer kläderna?


 Nå hur som helst så har det varit en riktigt bra dag trots att jag mitt i dagen hade en känsla av attt jag kommer få huvudvärk, men det gick om när jag var på Zumba. Tror jag har lite väl mycket spänningar i nacke och rygg igen, borde fråga snällt av Älsklingen om han vill massera mej i helgen. Funderar även om jag skall försöka dra mej upp ur sängen tidigt imorgon för att gå på en stavgångspromenad innan skolan. Borde vara mera aktiv gällande att hålla på med något som är en mottyngd till de statiska rörelserna jag har när jag spelar. Stavgång är riktigt bra, liksom zumba, skulle dessutom gärna simma, gjorde det mycket förr, men sedan jag flyttade hit har det inte blivit av...


Igår nämnde jag om min nya vinterjacka som det känns jag drunknar i...visst försvinner jag inte lite in i jackan? Speciellt när jag har mössa...men vad gör det? Jackan är varm och skön, riktigt bra till vintern :)

2 kommentarer: