måndag 25 oktober 2010

Ny vecka - nya tag!

Då var måndagen praktiskt taget förbi. Försöker ta nya tag denna vecka igen, förra veckan blev jag ju sjuk så mina planer på att ta i med stora tag i skolan igen gick mer eller mindre i kras. Men denna vecka tar vi ett nytt försök...



Sitter nu i soffan och slöar, har fått huvudvärk nu till kvällen, så man har inte direkt lust eller ork att göra så mycket. Har en hel del jag vet jag måste göra denna vecka, men nu får de verkligen vänta till imorgon. Det enda jag ännu skall ta itu med ikväll är att förbereda morgondagens lunch, har min superlånga dag imorgon vilket betyder att jag aldrig hinner äta lunch i skolan, så jag gör då min egen lunch som jag tar med. Kycklingsallad står på menyn *nam*. Men ha en bra vecka allesammans!

Inga kommentarer: