fredag 15 oktober 2010

fick kommando att sova längre...

Godmorgon! 
Hade klockan och ringa 7.50 så jag skulle stiga upp ungefär när Älsklingen gick till skolan, men på Älsklingens "kommando" sov jag en och en halv timme längre. "Inte stiger man väl upp den här tiden om man inte måste, sov nu då du en gång får" tyckte han, så sagt och gjort ställde jag om klockan och vaknade av mej själv först när den egentligen ringt för länge sedan ;) Så nu sitter jag här i soffan och ser på ett australiensiskt inrednings/ändra-om-ett-rum program, och konstaterar (som jag gjort så många gånger tidigare) att jag inte skulle vilja ha dom och ändra om mitt rum...dessutom skulle jag annars också mycket hellre göra det själv... Men programmet får det ändå att klia lite i fingrarna på mej, så jag tror faktist att jag skall hoppa på cykeln och cykla in till staden och kolla läget i inredningsaffärerna. Kanske jag sticker in i en och annan skoaffär också, skulle behöva nya vinterstövlar...
Ha en bra start på helgen härliga bloggläsare! :D

Inga kommentarer: