onsdag 13 oktober 2010

Styr kosan mot Vasa

Var till stan med syster Miialinnea och Lilla-O idag. Vi var på jakt efter en present åt syster Sofiafiah som fyller år idag. När vi gick till staden hade vi ingen som helst aning om vad vi ens skulle börja leta efter, men efter ett tag hittade vi nog en present vi tror skall bli riktigt bra. I alla fall godkände Lilla-O vårt presentval, för när vi frågade om det duger så log han ett av sina stora söta leenden och klappade på paketet, vilket vi tolkade som ett ja.

Borde gå upp och packa väskan nu. Skall hoppa på bussen till Vasa ännu ikväll. Älsklingen har höstlov först nästa vecka så jag skall gå och liva upp vardagen för honom lite. Han har pluggat till prov nu början av veckan så vi tänkte att det är bättre om jag kommer dit först ikväll. Sedan åker vi tillsammans hem på fredag och är här hemma igen i helgen.

Men nu skall jag verkligen inte sitta vid datorn längre för annars är risken stor att jag missar bussen, och det vill jag verkligen inte...

Inga kommentarer: