fredag 8 oktober 2010

Fredagkväll!

Trevlig fredag kväll gott folk!

Min fredag bestod av övning, lunch och sedan en fem timmars tågfärd norrut, hemåt. Och nu sitter jag hemma med mamma och pappa och ser på Idol. Har just mumsat i mej burritos, namnam! Älsklingen är fortfarande påväg hem från dragsvik, han har varit där på reservövningar den här veckan, så han kommer hem senare än vanligt. Men han kommer i alla fall hem hel och hållen. Okej han är inte hemma ennu, men de råkade ut för en nära-ögat-upplevelse och bevittnade en trafikolycka på väg hem, så det kan väl knappast hända något nu på sista vägen... Men nu skall jag tillbringa resten av kvällen i soffan och gotta mej åt svenska Idol. Vi har ju trots allt en och en halv finländare med (Elin = Österbottning, Geir = Nylänning/Norrmann). HEJA FINLAND ;)

Imorgon skall jag igen sitta barnvakt åt Lilla-O, skoj! Har ju förresten höstlov denna vecka (på-tal-om-ingenting), så jag är hemma hela långa veckan! Har mycket jag vill få gjort, och skall försöka uppfylla det också. Vad skall ni göra nu i helgen eller nästa vecka? Har ni kanske höstlov snart? Vad skall ni syssla med då?

Kram till er!

Inga kommentarer: