onsdag 6 oktober 2010

chokladkaka istället för zumba

Har tyvärr haft huvudvärk, och känt mej lite smått febrig idag så jag beslöt mej för att hoppa över zumban den här veckan. Feber har jag inte haft, men lite hängig och varm känner jag mej iaf. Så jag rörde ihop en härlig chokladkaka istället. (haha, istället för jumpan :P vad hälsosam jag är då...) Har haft after eight bitar i skåpet en tid nu, så de har graderats som bakchoklad, och nu åkte de i kakan. Men en hel kaka kan jag verkligen inte äta upp själv på tre dagar (mitt samvete tillåter definitivt inte det), så jag skar kakan i bitar och frös ner dem så jag kan ta upp en bit åt gången istället. Så kommer ni på besök i höst så kanske jag bjuder på en smarrig kaka ;) (om jag inte ätit upp kakan själv först)...

Har noll koll på dagarna nu, kan inte förstå varför, men har nu flera dagar i sträck varit tvungen att tänka efter ett par gånger vilken dag det är. Speciellt på mornarna när jag vaknar funderar jag vilken da det är och vad jag har i skolan (för att eventuellt kunna överväga en halv timmes sömn till). Tror att höstlovet kommer alldeles lägligt nu, så får jag varva ner och koppla bort skolan lite...

Ha en bra fortsättning på kvällen kära vänner!

Inga kommentarer: