onsdag 20 oktober 2010

Nya kuddar i soffan

Det blev inte mycket övning idag, inget zumba heller tyvärr, allt pga denna arma förkylning! 
Så jag slutade relativt tidigt idag. Hann en sväng förbi en skoaffär där jag har hittat vinterskor för vintern, två par!? Har gått igenom mängder av skoaffärer utan att hitta några som är snygga, inte allt för hala och inom rimlig pris. Och nu hittade jag plötsligt två par! Så jag skall sova på saken tills imorgon och se vilka jag köper *hehe* :P

Har ikväll flyttat omkring på de flesta prylarna i lägenheten för att få lite variation. Lägenheten har för övrigt sätt ut som en mild katastrof eftersom jag inte haft tid att städa ordentligt. Men nu har jag plockat i ordning, så imorgon rastar jag och matar dammsugaren lite ;) Så nu är två av mina nya kuddar placerade i soffan, men den sista är fortfarande på hälft så den är kvällspyssel några kvällar framåt ännu...

Inga kommentarer: